CDESK Service desk

Řešte vztahy se světem a řiďte workflow úkolů pomocí jednoho komplexního systému. Uspějte ve snaze za lepšími výsledky ve všech oblastech podnikání

CDESK Service desk se skládá z několika modulů pro plynulou práci zaměstnanců - od detailního plánování s pevnými termíny splnění, přesného přidělování úkolů, až po zachycení veškeré komunikace mezi operátory a zákazníky.

Tento produkt lze snadno rozšířit téměř všemi přídavními moduly, což z něj dělá variabilní nástroj, který je schopen se přizpůsobit potřebám každé společnosti ze všech možných odvětví. V IT oblasti CDESK Service desk podporuje ITIL (ITSM) a také splňuje nároky na řízení IT služeb podle ISO 20000.

Vyzkoušejte CDESK Service desk a objevte výhody přehledné zprávy průběhu plnění úkolů, dodržování termínů a staňte se spolehlivým partnerem pro vaše zákazníky!

Vyzkoušejte CDESK

Obsah produktu

  • Helpdesk se SLA - řízení workflow všech aktivit
  • Zakázky (projekty) - evidence kontraktů a odvedené práce
  • Plánování s alokací termínů, Plánovací kalendář
  • Konektor do kalendářů - synchronizace Exchange, Gmail
  • Znalostní báze - know how, postupy, tipy a informace
  • Zpracování zpráv - autorizovaných e-mailů - vytváření požadavků a diskusních příspěvků
  • Mobilní aplikace  s offline funkcemi
  • Komunikátor - chat mezi zákazníky a operátory

Rozšíření

  • Objektová databáze CMDB, rozšířené  termíny pro všechny objekty - zákazníci, zařízení, místa a pod.
  • Účtování prací, strukturovaná evidence smluv
  • CRM modul (právě vyvíjený) - obchodní agenda prodeje a příležitostí
  • Zpracování zpráv  - všech e-mailů  zaslaných na veřejné adresy společností s různými pravidly zatřídění
  • Integrace s CM  - nástroj na IT monitoring a management
  • Mapy s úkoly a trasami vašich zaměstnanců a zákazníků
  • GPS sledování vozidel, jejich polohy a monitoring tras
  • Konektor do účtetního systému  na synchronizaci zákazníků, kontaktů, faktur a skladových záznamů do CDESKu
  • Fungování na vlastní https:// adrese

Moduly zahrnuty v CDESK Service desk

 

Helpdesk se SLA

  • Plánování požadavků, úkolů na základě SLA
  • Záznamy a potvrzování nabídek, evidence prací 
  • E-mailové a SMS Notifikace o překročení termínů
  • Přiřazování požadavků přizpůsobené individuálním potřebám operátorů a skupin se zaznamenávánou historií
  • Diskuse se zákazníky a mezi operátory
  • Akceptování ukončení požadavků se zpětnou vazbou a hodnocením od zákazníků
  • Vlastní přístupová práva pro uživatele, zákazníky
  • Různé metody zadávání požadavků, přes CDESK portál, e-mail nebo web formulář
  • Zastupování operátorů s dočasným přístupem k jejich práci
  • Bohaté, detailní helpdesk reporty

 

 

Zakázky (projekty) - evidence obchodních případů

Nastavitelná kategorizace případů a jejich stavů

Zadávání plnění a odvedené práce pod konkrétní případ podle data a trvání

Schvalování / zamítání plnění 

 

 

Plánování

  • Interaktivní Plánovací kalendář zobrazující všechny CDESK timesheet události podle operátorů, termínů a typů
  • Plánování Pravidelných, opakovaných úkolů do budoucna se specifickým výběrem intervalu
  • Zadávání úkolů pro konkrétní operátory a skupiny, nastavování různých termínů odezvy a splnění

 

 

Konektor do kalendářů

  • Synchronizace událostí do Plánovacího kalendáře pro lepší časový přehled
  • MS Exchange - synchronizace přes jeden společný účet nebo každý účet zvlášť 
  • GMAIL (free) - každý účet může být s CDESK Plánovacím kalendářem synchronizovaný samostatně
  • Google apps - stejně jako MS Exchange

 

 

Znalostní báze

  • Strukturované záznamy znalostí s komentáři, přístupné pro vybrané operátory a veřejnost, propojené s plněními v požadavcích 
  • Evidence know-how, vyřešených problémů, postupů, tipů a dalších informací s obrázky a podporou HTML 
  • Dokumenty a manuály pro školení nových pracovníků

 

 

Zpracování zpráv - autorizovaných e-mailů

  • Odpovědi na notifikační e-maily z CDESK zpracované podle vlastních pravidel zatřídění
  • Automatizované vytváření nových úkolů nebo diskusních příspěvků ke konkrétním řešitelům

 

 

Mobilní aplikace s offline funkcemi

Přistupujte k CDESK timesheet z vašeho smartphonu nebo tabletu

Zadávejte plnění i když jste offline - budou uploadnuty když se zařízení opět připojí

 

 

 

Komunikátor a chat mezi operátory nebo zákazníky s účtem

  • Rychlá odpověď na textové zprávy přes chat okno 
  • Prohlédněte si seznam kontaktů a zjistěte, kdo je online 

 

 

Moduly pro CDESK Service desk účtovány zvlášť

 

Objektová databáze CMDB, SLA dohody

  • Všechny objekty zaznamenané v databázi - zákazníci, kontakty, zařízení, vozidla, spotřební materiál a pod. , S definovanými vztahy, archivována historie změn
  • Poskytování služeb v rámci smluvní SLA dohody se zákazníky
  • Nastavení specifických termínů odezvy a řešení problémů pro každý samostatný objekt v CMDB

 

 

Účtování prací, strukturovaná evidence smluv

  • Detailní, strukturovaná evidence pro účtování prací včetně smluv, služeb účtovaných zvlášť v různých sazbách, s rozdělením na fakturační období, dopravní poplatky 
  • Evidence interních prací bez jejich přidání do faktury, nastavení vybraných prací jako skrytých pro zákazníky 
  • Základ pro nastavení motivace zaměstnanců

 

 

 

CRM modul 

  • Evidence Leadů , Opportunit a Obchodních případů
  • Management zákazníků a smluv
  • Monitoring objednávek a obratů 
  • Podrobné atributy a záznamy
  • Hromadné maily, kampaně, profilování zákazníků

  •  

 

 

 

Zpracování zpráv - všech e-mailů do CDESK

  • Komunikace z různých veřejných e-mailových adres zpracována do CDESK Service desk
  • Detailná třídící pravidla zpracovávání - automatické vytváření požadavků nebo uchovávání zpráv v samostatné složce pro odpovědného operátora
  • Diskuse se zákazníky zpracována a automaticky připojena k souvisejícím požadavkům
  • Operátoři mohou zaslat jejich soukromé zprávy do CDESKu přes speciální e-mail

 

 

Integrace s Customer Monitor

  • Silné výhody propojení s Customer Monitor - nástrojem pro IT monitoring a management s CDESK Service Desk
  • Přímé vytváření požadavků z problémů, které se vyskytnou na počítačích, další zpracování pomocí Helpdesku
  • Jednoduché objednání a rozšíření o dodatečné funkce Customer Monitoru

    čťete o CM víc

 

Mapové systémy

  • Přesná evidence geografické polohy zákazníků a jejich míst
  • Zobrazování plánovaných míst a tras zaměstnanců přes výchozí polohu vozidla
  • Vybraná plnění požadavků zobrazeny na mapě
  • Efektivní, rychlé plánování cest
  • Různé symboly a barvy na mapě, které rozlišují typ požadavků a operátorů

 

 

GPS sledování vozidel

  • Propojení výhod z mapových systémů s pozicí vozidel v reálném čase
  • Porovnání plánu trasy se skutečnou cestou
  • Propojení s několika poskytovateli GPS a spojení s GPS jednotkami ve vozidle
  • Přesná aktuální poloha zaměstnanců - schopny provádět operativní změny plánu (dispečing)

 

 

Konektor do účetního softwaru

  • Práce v jednom prostředí - CDESK portálu
  • Obousměrná synchronizace faktur, skladových záznamů a práce zapsané v účetním softwaru
  • Uvolňování skladových zásob z účetního systému přes CDESK
  • Evidence a editování skladu
  • Přímé vytváření faktur

 

 

Fungování na vlastní     https:// adrese

Přistupujte k CDESK Timesheet běžícím na vaší doméně

CDESK portál může fungovat formou cloudové služby nebo řešení na vlastním serveru

 

Vyzkoušejte CDESK Service desk a objevte výhody přehledné zprávy průběhu plnění úkolů, dodržování termínů a staňte se spolehlivým partnerem pro vaše zákazníky!

Vyzkoušejte CDESK