Proč CDESK

CDESK nevznikl na objednávku, ani jako čistě komerční software. Původně, v roce 2002 byl interním projektem na zajištění poskytování dlouhodobě kvalitních služeb zákazníkům

Udržet kvalitu na vysoké úrovni je možné jedině pokud máte ty správné informace ve správném čase, a pokud se umíte dobře rozhodnout na základě faktů. Zpracováním informací z celého prostředí a následnou prací s nimi pomocí CDESK získáte přehled o všech událostech, které se dějí ve vaší firmě.

Od doby kdy poprvé spatřil světlo světa se CDESK výrazně vylepšil a stal se silným nástrojem, oceněným mnoha našimi zákazníky jako nehodnotnější řešení - za příznivou cenu. Zkoumali jsme potřeby a problémy našich partnerů, se kterými přicházejí do styku - CDESK je vytvořen pro ně, aby pomáhal podnikům pracovat efektivněji a růst rychleji.

Nabízíme vám možnost využít všech výhod řešení CDESK, které zpřehlední práci a pomůže vám poskytovat zákaznický servis té nejvyšší kvality.

  • Vnáší řád do vašeho podnikání
  • Zvyšuje spolehlivost a spokojenost zákazníků
  • Optimalizuje čas a náklady, zvyšuje výnosy
  • Využitelný pro všechny druhy společností
  • Řídí personál, plánuje efektivně
  • Zachycuje komunikaci se zákazníky
  • Poskytuje přehled společnosti o zaměstnancích
  • Snadno se používá
  • Cenově dostupný a okamžitě využitelný
  • Shromažďuje obchodní příležitosti
  • Organizuje události na jednom místě
  • Pracuje s externími softwarovými řešeními
  • Naše vychytávky jen tak někde nenajdete ;-)

 

Helpdesk byl vytvořen a odzkoušen v praxi. Monitorujte průběh prací od začátku až po jejich ukončení, sledujte výkony (interní i fakturační). Přehledy, efektivita, jednoznačnost. Váš čas, vaše peníze. Porovnání nákladů a získaných výhod vás přesvědčí, abyste už nikdy nesáhli po žádném jiném, volně dostupném tiketovém systému.

See plans offer

CDESK Products
Choose package which suits you best. Wide range of extensions makes CDESK variable for all kinds of businesses