Řešení

CDESK je univerzálně použitelný software. Tato sekce diskutuje řešení, která CDESK poskytuje pro různá odvětví podnikání a v různých situacích. Nechte se inspirovat!

IT společnosti poskytující SW podporu

Využijte CDESK na dodržování smluvních termínů při implementaci softwarových projektů a poskytování podpory. Zaznamenávejte a fakturujte SW zásahy nad rámec smlouvy, komunikujte o vývoji otevřených případů a dostávejte zpětnou vazbu, abyste měli vytvořen dobrý vztah se zákazníky při poskytování kvalitních řešení. Přehledná evidence pracovní doby a flexibilní fakturace dělají z CDESKu často vyhledávaného společníka v této oblasti.

 

 

IT firmy poskytující outsourcing správy SW a HW

Aktivujte si nástroj na IT monitoring a management - Customer Monitor spolu s CDESKem a vaše společnost získá jeden z nejkomplexnějších řešení na trhu v poskytování IT podpory v oblasti počítačových sítí, serverů a pracovních stanic. Vyhněte se problémům, ty vzniklé řešte rychle, úkoly plňte včas a deklarujte kvalitu vámi poskytovaných služeb pomocí přesných a srozumitelných reportů.

 

IT oddělení velkých společností

Zefektivněte práci vašeho interního IT oddělení. Zvyšte bezpečnost firemní sítě pomocí CDESK evidence událostí, CM IT monitoringu, automatizací procesů ve správě a evidenci IT zařízení a zjednodušením komunikace s uživateli založené na Active Directory. Odhalujte a zaznamenávejte bezpečnostní události a rozumně aplikujte ITIL standardy na práci vašeho IT oddělení. 

 

 

Rozšiřující možnosti pro větší společnosti (komplikované firmy)

Součásti CDESKu jsou často využívány ve společnostech se složitější organizační strukturou. V takových firmách je třeba chránit informace před neoprávněným přístupem, nezatěžovat zaměstnance nepodstatnými informacemi a mít pracovní týmy fungující bez častých, nežádoucích interakcí. Rovněž je třeba mít prostředí, kde vždy umíte najít to, co právě hledáte z velké řady objektů, zaměstnanců a komunikace.