CDESK
v kostce

Síla CDESKu spočívá v jeho modifikovatelnosti přesně na míru Vašeho podnikání. Objevte, co se v něm skrývá.

Základy úspěšného podnikání

To nejdůležitější co budete potřebovat pro vaše podnikání, najdete v těchto základních modulech. Tyto moduly, tvoří základní pilíře v podnikání pro naše klienty.
Rádi vám pomůžeme vybrat správnou paletu nástrojů a modulů pro vaše podnikání

POŽADAVKY

Zákazník je spokojený, pokud jsou jeho POŽADAVKY řešené kvalitně a včas. Vy budete profitovat z toho, pokud to dokážete udělat efektivně.

Všechny požadavky jako na dlani

Přehledný seznam požadavků s možností pokročilého vyhledávání a filtrování. Rychlý přístup k editaci požadavků. Funkce exportu do XLS.

 
Funkce „Prioritní zobrazení“

Aktivujte Prioritní zobrazení a hned budete vědět, které požadavky čekají na odezvu, které jsou po termínu splnění. Samozřejmostí je pokročilé vyhledávání a filtrace požadavků.

 

EFEKTIVNÍ SPRÁVA POŽADAVKŮ

Práce s požadavkem je vyladěná na základě toho nejlepšího kritéria – podle zpětné vazby od našich klientů, kteří CDESK používají. Systém je nastavený tak, aby vedl k efektivitě. Zároveň však dává prostor pro úpravy.

 
 
Přesně ty údaje, které potřebujete

Pokud CDESK neobsahuje položku, kterou při správě požadavků potřebujete, můžete ji přidat přes funkci Volitelné vlastnosti.

Můžete také definovat svá vlastní pravidla pro generování požadavků (funkce Pravidelné požadavky) a vlastní šablony (funkce Katalog požadavků).

Jinými slovy, komplexnost a flexibilita.

DOKUMENTACE

ZAKÁZKY

CDESK vám dává srozumitelné, flexibilní a praxí ověřené nástroje pro profesionální správu zakázek.

Kompletní řízení zakázky od A do Z

Zadání zakázky. Naplánování její realizace s odhadem nákladů. Rozdělení úloh, sledování plnění. Evidence souvisejících procesů, dokladů a dokumentů. Propracované výkazy a bezproblémová fakturace. A k tomu konečně pořádek a přehled, o jakém jste vždy snili.

 
Náklady pod kontrolou

Aktivujte Prioritní zobrazení a hned budete vědět, které požadavky čekají na odezvu, a které jsou po termínu splnění. Samozřejmostí je pokročilé vyhledávání a filtrace požadavků.

 

BEZ PRÁCE NEJSOU KOLÁČE

Zákazník musí vždy přesně vědět, za co platí. CDESK vám dává nástroje, které to jasně a věrohodně ukážou.

 

DOKUMENTACE

 

PLNĚNÍ

Evidujte práci a inkasujte za ni peníze.

Kdo, co, kdy a jak

Získejte přehled o vytížení svých pracovníků. Tak jednoduše nebo komplexně, jak budete potřebovat.

Nevyfakturovaná práce se nevyplácí!

S lehkostí vytvářejte faktury s přesným rozpisem prací. K plnění můžete přidat i použitý materiál, dodané zboží, dopravné nebo parkovné.

Úplnost, přesnost, transparentnost. Pro vás, i pro vaše zákazníky. S CDESKem se vám nestane, že byste nějaké plnění zapomněli vyfakturovat a také se sníží riziko, že bude faktura Rozporována.

DOKUMENTACE

ADRESÁŘ

Někdo moudrý řekl, že informace znamenají mnoho. CDESK Vám otevírá možnosti jako toho využít.

Adresár – prehľadný zoznam spoločností a kontaktov

 

I číslo bot…

Vy sami určujete, co všechno a v jaké struktuře chcete evidovat v kontaktech. Preferované restaurace, silné a slabé stránky, narozeniny nebo i číslo bot… Bez omezení.

Zdroj konkurenční výhody

Systém a pořádek v Adresáři kontaktů je „conditio sine qua non“, čili základní podmínka, bez které nebude Vaše komunikace konkurenceschopná. Modul Adresář však jde dál. Kromě flexibility v tom, co evidujete, vytváří CDESK podmínky na efektivní využití těchto informací a to díky propojení Adresáře s ostatními moduly systému.

Informace znamenají mnoho. Kvalitní zpracování údajů o kontaktech proto může být zdrojem Vaší konkurenční výhody. Tohle Vám klasický adresář v Excelu nedá…

DOKUMENTACE

KONFIGURAČNÍ DATABÁZE, CMDB

Evidence všech objektů v uživatelsky konfigurovatelné databázi.

Silný nástroj s vysokou užitnou hodnotou

Vytvořit kompletní databázi objektů firmy, se všemi potřebnými detaily a vazbami, je oříšek i pro tým IT specialistů. Pokud to zvládnou, snadno se může stát, že struktura bude brzy potřebovat úpravy. Přibydou nové typy objektů, nebo nové údaje. Toto všechno dělá z programování kvalitní databáze drahou a časově náročnou akci.

Druhou možností je, že využijete CDESK. Ten Vám nabídne konfigurační databázi (Configuration Management Database – CMDB), která splňuje uvedená kritéria.

Všechny objekty jak na dlani. Tak detailně, jak potřebujete.

CMDB je pokročilou evidencí všech objektů, pomocí kterých poskytujete Vaše služby. Kdekoliv umístěné objekty máte jako na dlani. Počítače, jakékoliv zařízení, budovy, provozy, pracovní místa a další. Spolu s dokumentací, smlouvami, historií oprav a dalšími informacemi, které chcete o objektech evidovat. Kromě toho, objekty můžete navázat i na jiné elementy Vašeho podnikání – požadavky, plánování práce, SLA, SLO atd.

Projektujte si databázi na míru

Unikátní předností CDESK konfigurační databázi je její flexibilita. Žádné omezení na předdefinované šablony a předem naprogramovaná políčka. Máte možnost vytvářet vlastní skupiny, typy objektů, i vlastní pole. Můžete nastavovat oprávnění, spravovat SLA, SLO, zvlášť pro každou skupinu nebo typ objektu. A to vše bez jakýkoliv znalostí programování.

Bez databázového specialisty si tak vytvoříte strukturu dat, přesně ušitou na míru Vaší firmě. To je síla, která dělá CDESK výjimečným.

DOKUMENTACE

SLA A SLO

Stanovte si a odkomunikujte termíny, ktoré budú vypovedať o kvalite vašich služieb.

SLA

Stanovte a domluvte si termíny, které budou vypovídat o kvalitě vašich služeb.

Seznam SLA MacBook
Seznam SLA MacBook

Na jednotlivé objekty nebo skupiny v konfigurační databázi si nastavíte konkrétní reakční termíny. Termíny lze definovat pro každý den zvlášť a jinak pro dny pracovního volna.

SLO
Seznam SLO
Seznam SLO

SLO (Service level objective) definuje parametry pro dostupnost služby. Jde o procentuální vyjádření minimální dostupnosti služby za určité období. Můžete také dokumentovat maximální čas trvání výpadků a podle toho plánovat práci.

Konkrétní SLO
Konkrétní SLO

DOKUMENTACE

ZPRACOVÁNÍ ZPRÁV

Snili jste někdy o automatickém zpracovávání Vaší pošty? CDESKem přejdete na vyšší úroveň zpracování zpráv.

Všechny zprávy na jednom místě

Základní funkcí modulu Zpracování zpráv je uspořádaný seznam e-mailů – od zákazníků, nebo od Vašich zaměstnanců. Nemusíte kontrolovat vícero e-mailových schránek, všechny máte přehledně zobrazené na jednom místě.

KOUZLO AUTOMATIZACE

CDESK Vám dá mnohem víc, než klasický e-mailový klient. Jeho klíčovým benefitem je automatizace, která Vám ušetří hromadu drahocenného času.

Dle rozkazu…

Nejdříve stanovíte kritéria, které systém použije na automatické roztřídění zpráv. Následně určíte samotné akce, které se mají v případě splnění kritérií provést.

CDESK tak například může na základě přijatých e-mailů automaticky vytvářet nové požadavky anebo jiné položky.

Jako můžete vidět na sledu obrazovek níže, proces tvorby pravidel automatizace je přehledný a intuitivní.

Proces definování pravidel pro provedení automatizovaných akcí.
Proces definování pravidel pro provedení automatizovaných akcí.

DOKUMENTACE

REPORTING a POWER BI

Reportování přímo v CDESKu

Vyhodnocujte informace z CDESKu. Údaje ze seznamů si můžete jedním klikem exportovat do sestavy v MS Excel.

Reporting a Power BI - úvodní přehled
Reporting a Power BI – úvodní přehled

CDESK také obsahuje přednastavené pdf reporty, které se neustále rozšiřují.

V případě, že potřebujete reportovat komplexnější statistické údaje, umožňuje to samostatný modul Reporty.

POWER BI – reportovací nástroj, který je využitelný pro všechny moduly CDESK

Napojte sa na CDESK cez API a vytvorte si svoje reporty prostredníctvom programu Microsot Power BI. Vytvoríte ich ľahko na základe voľne prístupného ukážkového modelu .pbix, kde nájdete ukážky množstva grafov a predpripravené údaje k zobrazeniu.

 

Formuláře a sestavy přesně podle vašich potřeb

Pokud potřebujete vytvořit svůj vlastní formulář během určité akce, například vygenerování servisního protokolu při ukončovaní požadavku, CDESK umožňuje použít na tyto akce vlastní nástroj pro vytvoření sestavy. Výměna dat se realizuje skrz rozhraní API. Vytvoření sestavy může vyřešit zcela náš tým, anebo Vám poskytneme součinnost při jeho tvorbě.

DOKUMENTACE

ÚČTOVÁNÍ

Strašák jménem účtování

Někdy stačí jen dobrý nápad. Dobrý nápad, který použitím těžce získaných prostředků, investované síly a možná bezesných nocí přenesete do reality. Z nápadu se stane firma, společnost, produkt, cokoli, na čem jste dlouho pracovali a jste hrdý na výsledek. K tomu, aby vaše píle měla smysl, začnete svůj produkt nebo své služby poskytovat lidem, vašim budoucím zákazníkům. Vždyť to byl od začátku váš záměr.

Poskytování služeb se potýká se s jednou skutečností, která možná více nepotěší – účtování. Mnozí si účtování a vytváření faktur představují jako nekončící seznam čísel a zkratek, které na první pohled nemusí dávat smysl. Co kdybychom vám nabídli jednoduché řešení?

Jak funguje účtování v systému CDESK?

Účtování a fakturace jsou nutné součásti poskytování služeb. Zapisujete si své odpracované hodiny, dopravu, použitý materiál, a to na papír, do sešitu, do Excelu, na různá místa, která s vašimi informacemi nenaloží produktivně. CDESK vám umožní mít všechny informace na jednom místě, které můžete spolu propojovat a využívat jejich plného potenciálu.

CDESK je portál, který se zakládá na tiketovacím systému. Ticket – nebo jinak řečeno váš lísteček, bloček, požadavek, úkol – je základem celého procesu. Můžete jej obdržet od klienta nebo naopak, zadat svému zaměstnanci. V ticketu lze provádět několik úkonů, přičemž se v tomto článku soustředíme v první řadě na kartu „Plnění“.

Záložka Plnenia na zákazke
Obrázek: Záložka Plnění na zakázce

„Plnění“ představují jeden z benefitů portálu CDESK. Jedná se o možnost, díky které si do svého ticketu můžete zapsat vykonanou práci, a vlastně vše, co se událo na daném požadavku. Určíte si název požadavku, společnost, text plnění, řešitele, čas začátku a ukončení práce, zda byla při plnění využita doprava a podobně. Důležitou součástí plnění je definování účetní položky, která slouží k přenesení vykonané práce do ekonomické roviny. Právě tento krok zabrání zdlouhavé administrativě a možným chybám z nepozornosti, které jsou součástí běžného účtování. Účetní položky představují způsoby vyplácení vykonané práce. Jedná se konkrétně o paušál, práci za hodinovou sazbu, práci za jednotkovou cenu či neúčtovanou práci a dopravu.

Zápis práce pomocou plnenia
Obrázek: Zápis práce pomocí plnění
Zakázky jako prostor pro účtování

„Zakázky“ stojí nad tickety (požadavky) a nad plněními. V této části nacházíme všechna potřebná nastavení, která souvisí s účtováním. V záložce účtování můžeme definovat pole, jako účetní jednotky (tedy osobu nebo společnost, která bude vystavovat fakturu), účetní měny, sazby DPH, účetní doklady (ať už jde o kus, hodinu, gramy, konstantní symbol nebo variabilní symbol), vázanost , interval fakturace, účtování podle smluv, práce, paušály, sazby za dopravu a skladové doklady připojené přímo na zakázku.

Záložka účtovanie na zákazke
Obrázek: Záložka účtování na zakázce

 

„Účtování podle smluv“ slouží k účtování pravidelně fakturovaných poplatků. Příklad pro tento způsob účtování je samotný CDESK, protože za licenci se platí v pravidelných intervalech.

„Práce a paušály“ vytvářejí prostor pro definování jednotlivých účetních položek, které jsou rozděleny podle druhu práce (hodinová sazba, úkon za jednotkovou cenu, paušál, poplatek za fixní cenu, neúčtovaná práce a doprava) a také k nim můžeme přiřadit počet předplacených hodin, ceny za práci a pod. CDESK vám umožňuje vidět všechny potřebné fakturační informace přehledně na jednom místě, jako čerpání paušálu, množství a typ vykonané práce pro zákazníka, výše fakturace za daný měsíc nebo přečerpání paušálu.

Definovanie práce v hodinovej sadzbe
Obrázek: Definování práce v hodinové sazbě
Opět se dostáváme na začátek

Po splnění předchozích úkonů se dostáváme opět k našim ticketům, požadavkům. V této fázi je do ní třeba přidat už jen název společnosti, jejíž požadavek zadáváme, a námi vytvořenou zakázku, ve které si můžeme zadat zmíněné plnění práce.

V seznamu připravovaných faktur najdeme přehled všech úkonů, které byly pro zákazníka provedeny. Z připravované faktury se vytváří daňový doklad, tedy fyzická faktura, a rovněž i přílohy, přičemž jedna z nich může být například podrobný výpis prací k faktuře. Další seznam, tentokrát seznam vystavených faktur, nám umožňuje výběr jakéhokoli právě potřebného dokladu (ať už výpis práce, export čerpání atd.). Ve zkratce, všechny položky, které definujete v daném měsíci, CDESK uchovává a umí použít jako podklad pro fakturaci.

Vystavená faktúra
Obrázek: Vystavená faktura
Co z toho vyplývá?

Někdy stačí jen dobrý nápad, abyste vytvořili to, po čem toužíte, ale dobrý systém administrativní práce a účtování jej podrží v dlouhodobém fungování. CDESK usnadní práci, šetří čas, profesionalizuje váš výkon, zpřehledňuje administrativu, pomáhá vyvarovat se chybám. Ke zlepšení pracovního výkonu stačí zlepšit systém, který ho podpírá.

DOKUMENTACE

SCHVALOVÁNÍ

Schvalovací procesy pro požadavky, nabídky a dovolené. Bez pochybností.

Schvaluji, schvaluješ, schvalujeme

CDESK Vám dává do rukou efektivní nástroj pro svižné a transparentní schvalování požadavků, nabídek či žádostí o dovolenku. Každé jednotlivé rozhodnutí je v systému řádně zdokumentované. Bez nedorozumění. Bez průtahů.

Schvalovací proces
Schvalovací proces
Pro každý scénář a každé obsazení

Jednotlivé schvalovací procesy se častokrát liší a ne vždy jsou jednoduché. CDESK s tímto počítá a dává Vám prostor pro různé alternativy scénářů. Schvalování může probíhat postupně, nebo paralelně, můžete definovat minimální potřebný počet schválení apod. To však u systému, u kterého je mottem flexibilita, není žádným překvapením.

E-mailová notifikace schvalovacího procesu
E-mailová notifikace schvalovacího procesu
Mailová notifikácia k schvaľovaciemu procesu
Mailová notifikácia k schvaľovaciemu procesu
Transparentní proces

Pro efektivní fungování firmy je podstatné, aby schvalovací procesy probíhali transparentně. To znamená:

  • jednoznačnou úlohu každého schvalovatele v procesu
  • přesně definovaná kritéria pro výsledek schvalování (rozhodnutí)
  • perfektně zvládnutou komunikaci – okamžité informování všech zainteresovaných o vývoji schvalovacího procesu a o finálním rozhodnutí.

CDESK vytváří podmínky pro všechny uvedené kritéria.

DOKUMENTACE

MOBILNÍ APLIKACE

Akceschopná ať jste kdekoliv.

Díky mobilní aplikaci máte svoje údaje vždy u sebe. Tuto možnost ocení hlavně lidé, kteří pracují v terénu. Mobilní aplikace vám pomůže při výkonu a zápisech práce, protože k potřebným informacím můžete přistupovat přímo na svém telefonu nebo tabletu.

I bez internetu

Mobilní aplikace funguje také off-line. Po opětovném připojení na internet se automaticky synchronizuje se všemi uživateli systému.

Aplikace je podporovaná systémy Android a iOS.

iOS verze mobilní aplikace CDESK
iOS verze mobilní aplikace CDESK
Android verze mobilní aplikace CDESK
Android verze mobilní aplikace CDESK

DOKUMENTACE

SKLADY

Pokud poskytujete služby, kde je potřeba evidovat výdej zboží nebo materiálu, oceníte skladový modul v CDESKu. Modul Sklad můžete využívat ve dvou režimech. Jednoduše jen na výdaje, bez sledování zůstatku, nebo plnohodnotně, kde sledujete reálné skladové pohyby.

sklady

Díky možnosti propojení CDESK s ERP můžete skladové funkce využít s ještě vyšším přínosem. Přenosem skladových karet z ERP a vytvořených skladových dokladů do ERP odbouráte zbytečnou lidskou práci.

DOKUMENTACE

REZERVAČNÍ MODUL

Vyhněte se nedorozuměním při rezervacích.

Rezervace v kalendáři
Rezervace v kalendáři

Rezervační modul umožňuje vytvářet rezervace na libovolné objekty ve firmě. Je přístupný pro vaše zaměstnance, i pro zákazníky.

Práci s rezervacemi zjednodušuje možnost třídění do kategorií, které si sami vytváříte. Můžete také definovat vlastní předměty rezervace. Účinné a flexibilní.

DOKUMENTACE

ÚLOHY

Plánování povinností. Rychle, jednoduše, efektivně.

Jednoduchost

Úlohy mohou v CDESKu existovat jako samostatné položky. Nebo jako součást požadavků, zakázek, které se tak efektivně dělí na menší, jednodušší činnosti. Filozofie jednoduchosti se projevuje i v samotném návrhu systému úloh – minimalizace voleb a zobrazování pouze těch políček, které jsou v daném momentě potřeba.

Bez omezení

Když hovoříme v CDESKU o jednoduchosti, není to nikdy jednoduchost ve smyslu omezení flexibility. V případě Úloh si proto můžete evidovat plnění, nastavit jako řešitele skupinu, přidat pomocné řešitele. Postavte si systém tak komplexně, jak Vám to vyhovuje.

DOKUMENTACE

NÁSTĚNKA A OZNÁMENÍ

NÁSTĚNKA

Veškeré informace pro Vaše zaměstnance. Na jednom místě.

Nástěnka představuje informační schránku Vaší společnosti. Každému uživateli na viditelném místě přinese přesně ty informace, které jsou pro něj v danou chvíli důležité.

Příspěvky na Nástěnce lze adresovat řešitelům nebo operátorům. Nebo je seskupit do složek. Obsah na nástěnce má neomezenou časovou platnost, tvůrce příspěvku ho však může vymazat. Samozřejmostí je informace, zda a kdy si adresát oznámení přečetl.

Oznámení

Nástěnka Vaší společnosti.
Oznámení jsou určené pro všechny Vaše pracovníky nebo i pro zákazníky. Zobrazují se přímo v Úvodním přehledu, aby nikomu neuniklo nic důležité.

Oznámení můžete třídit do přehledných kategorií, které si sami vytváříte. Důležité oznámení se může zobrazovat přednostně.

Na rozdíl od modulu Nástěnka, zprávy v oznámeních mohou mít omezenou časovou platnost.

DOKUMENTACE

DESKTOP APLIKACE

Operativní práce na počítači.

Díky desktopové aplikaci bude Vaše práce efektivnější. Věnovali jsme velké úsilí na to abyste mohli všechny běžné úkony provádět co nejrychleji. Navíc můžete pracovat i off-line.

Windows aplikace
Windows aplikace
Mac aplikace
Mac aplikace
Detail požadavku v desktop aplikaci
Detail požadavku v desktop aplikaci

TIP: pokud někteří Vaši zaměstnanci budou schopní pokrýt většinu své práce desktopovou aplikací s minimálním přístupem na web, můžete ušetřit. Pro tyto zaměstnance můžete zakoupit cenově výhodné licence CDESK Silver.

DOKUMENTACE

KONEKTORY

CDESK má v sobě zabudované komponenty, které zprostředkovávají propojení s jinými službami a vhodně tak rozšiřují jeho funkcionalitu. Od základních systémových služeb pro autentifikaci přístupu až po propojení na aplikace.

Funkcionalita na pár kliků

V současnosti jsou dostupné následující konektory:

Autentifikace přístupu – ověřování přístupu do CDESK prostřednictvím externích služeb. Některé z nich mají přidané automatické vytváření CDESK kont, zařazování do skupin pro řádné oprávnění, hierarchie nadřízených. Dostupné jsou následující metody autentifikace přístupu.

  • Active Directory / LDAP
  • Single Sign On (SSO ADFS)
  • AAzure Active Directory
Služby pro zlepšení interní funkcionality CDESKu
  • SMS brány – zasílání SMS z CDESKu prostřednictvím zvoleného poskytovatele
  • FinStat – doplnění údajů o společnostech při vytváření nových záznamů, kontrola platební morálky vůči státním institucím a finančního zdraví společnosti.
  • Exchange – zobrazování termínů z CDESKu v Outlook kalendáři.
Propojení s aplikacemi
  • JIRA – propojení s projektovým nástrojem (projekty, issues, worklog)
  • Money S4/S5 – propojení s ERP systémem (adresář, objednávky, skladové karty, faktury)
  • ABRA – propojení s ERP systémem (adresář, objednávky, skladové karty, faktury)
  • SCCM – import a aktualizace seznamu počítačů z SCCM do CDESKu.
  • DOAS – ppropojení na software pro prodej a servis automobilů (adresář)
Propojení se službami třetích stran
  • Securiton PCO – zpracování hlášení 24/7 z CDESK a CM na pultu centrální ochrany provozovaný společností SECURITON Servis.

DOKUMENTACE

KALENDÁŘ

Přehled všech termínů. Interaktivně.

Modul Kalendář je účinný nástroj pro plánování práce. Poskytne Vám dokonalý přehled o aktivitách v čase, s možností členění podle jednotlivých řešitelů. Zobrazuje požadavky a předpokládané termíny ukončení úloh, zakázek, rezervací a dovolených. Vytváří podmínky na to aby se zmeškané termíny staly minulostí.

DOKUMENTACE

PRACOVNÍ PŘÍKAZY

Řízený průběh realizace požadavků. Efektivně.

Rozděluj (práci) a panuj

Pracovní příkazy jsou efektivním nástrojem pro rozdělení práce na jednotlivých požadavcích. Přesně definují úkony, které jsou potřebné k splnění daného požadavku.

Seznam příkazů
Seznam příkazů
SLA

Na rozdíl od Úloh, pracovní příkaz ovlivňuje výpočet SLA.

Efektivní správa

Příkazy je možné seřazovat, spravovat jejich viditelnost, evidovat více parametrů, které slouží k jejich vyhodnocení. Když je pracovní příkaz pevně provázaný s požadavkem, některé činnosti lze zautomatizovat. Do pracovních příkazů si také můžete přidávat libovolný objekt z Konfigurační databáze a sledovat tak práci na daném objektu.

Konkrétní příkaz
Konkrétní příkaz

Pracovní příkazy jsou ideální k řešení požadavků, kterých se účastní více pracovníků. Díky funkci řazení příkazů vidí pracovník svoje zadání až tehdy, když jsou ukončené předešlé pracovní příkazy a má tak splněné podmínky pro započetí své práce.

DOKUMENTACE

CENÍKY

Neocenitelná cenotvorba.

Bez kompromisů

Modul Ceníky pokrývá veškeré položky a služby, které vyžaduje cenotvorba. Je rozdělený na tři části: Ceníky služeb, Ceník práce a Ceník dopravy. Položky z Ceníku můžete vybírat při tvorbě nových Zakázek a Plnění.

Ceníky služeb

V této sekci Evidujete ceny poskytovaných služeb. Může jít o jednu službu, nebo více služeb seskupených v jednom balíku. Vaši zákazníci určitě ocení i možnost různých typů slev, které můžete k službám přiřazovat.

Ceník práce

V tomto ceníku stanovujete cenu práce, kterou si zákazník u Vás objedná. Práci evidujete v hodinové sazbě, v sazbě za jednotku, nebo ve formě paušálu.

Ceník dopravy

Tento ceník poskytuje přehled o cenách spojených s dopravou. Ceny si můžete vytvářet pro každého zákazníka zvlášť.

DOKUMENTACE

CM IT MONITORING PROPOJENÍ

Propojení s Customer Monitor je vhodná volba pro IT firmy poskytující IT služby, ale i pro společnosti, které mají zájem podchytit kromě komunikačních procesů i monitoring, správu své IT infrastruktury a vybavení.

Úplná evidence na jednom místě

Počítače a zařízení evidované v Customer Monitor jsou přenesené do evidence objektů v CDESKu (do CMDB). Tímto je možné vést úplnou evidenci, se všemi potřebnými parametry.

Rychlé zadávání požadavků a okamžitý vzdálený přístup k počítači – Easyclick

Díky vazbě mezi CDESK a počítačem registrovaným v Customer Monitor získáváte hned dvě užitečné funkce.

Pro koncového uživatele je to rychlé a pohodlné zadání Easyclick požadavku.

Pro technika je to zjednodušení vzdáleného přístupu k počítači přímo z Easyclick požadavku.

 
Automatické vytváření požadavků z poruch

Vzniklé poruchy v IT infrastruktuře zadávejte co nejdříve k řešení a sledujte průběh řešení. To v CDESK s CM dosáhnete automatickým vytvářením požadavků k vzniknutým poruchám. Zdokumentujte si také už vyřešenou poruchu přes ručně zadané požadavky.

Snížení nároků na správu

Propojení s Customer Monitorem také snižuje nároky na správu. Z pohledu administrátora se spravuje jen jeden systém (prostředí) a jedna konfigurace.

Bližší informace o programu Customer Monitor najdete na domovské stránce. 

DOKUMENTACE

PLÁNOVANÁ PRÁCE

Právě jste pocítili výpadek serveru, na který jste nebyli připraveni? S hrůzou jste se dozvěděli, že to bylo plánované?

Pokud byste používali CDESK modul Plánovaná práce, tak se vám nic podobného nemusí stát. Modul Plánovaná práce poskytuje přehled plánovaných prací, informuje dotčené osoby, eviduje reálné výpadky. Získáte prostředek, který bude včas informovat vaše zákazníky a nezpůsobíte nemilé překvapení. Také prokážete, že dlouhodobě zabezpečujete dohodnutou dostupnost služeb.

Plánovaná práce
Plánovaná práce

Jak se dozvíte o plánované práci

Informování v portálu je zabezpečené propojeným modulem Oznámení. Widgetem na Úvodním přehledu a e-mailovou notifikací. Díky tomu, budou uživatelé včas informovaní o důležitých pracích.

Plánovaná práce
Plánovaná práce

Dokládejte spolehlivost

Plánovaná práce
Plánovaná práce

Ukažte, že naplánované práce jste stihli včas v termínu, anebo pokud jste něco překročili, tak CDESK vám vypočte, zda stále plníte smluvní podmínky. Ideální je naplánovat práce nad objekty v konfigurační databázi. Tak získáte přímo reporty s vypočítanými dostupnostmi, které můžete předložit zákazníkovi.

Plánovaná práce
Plánovaná práce

DOKUMENTACE

SMLOUVY

Dobré smlouvy dělají dobré přátele

Clara pacta, boni amici

Poskytujete služby založené na pravidelných poplatcích? Umožňujete zákazníkům využívat různé druhy slev? Máte služby vázané na smluvní partnery? Modul Smlouvy vnese do této komplexity pořádek a exaktnost. Jasně stanovená pravidla spolupráce, žádné nemilé překvapení pro zákazníky. To jsou ty správné předpoklady k tomu, aby byla spokojená i Vaše pokladna…

Přehledný seznam všech smluv
Přehledný seznam všech smluv
Rozdíl je v detailech

Chybějící položka, jakýkoliv nesprávný údaj, nejasná formulace. Každá drobnost ve smlouvě může změnit vydařený obchod ve fiasko. CDESK řeší smlouvy způsobem, který sice Vaši neomylnost nezaručí, výrazně jí však pomůže.

Základem je volnost v parametrech, které mohou smlouvy obsahovat. Pro každého zákazníka můžete definovat specifická smluvní pravidla, například smluvní pokuty. Propojení s Konfigurační databází a Ceníky zrychluje práci a pomáhá předcházet chybám.

Položka služby na smlouvě. Smlouvy jsou propojené s Konfigurační databází a Ceníky.
Položka služby na smlouvě. Smlouvy jsou propojené s Konfigurační databází a Ceníky.
Automatické účtování

Účtování smluv je klíčový prvek pro Vaše cash-flow. Výrazně Vám pomůže, že CDESK dokáže smlouvy účtovat automaticky. Vy si jen nastavíte čas a způsob. Jednoduché.

Automatické účtování smluv je povoleným dopingem pro Vaše cash-flow.
Automatické účtování smluv je povoleným dopingem pro Vaše cash-flow.

DOKUMENTACE

UŽIVATELSKÁ POLE

Přizpůsobte si formuláře v CDESK podle svých potřeb. Jednoduše.

Chybí mi políčko…

CDESK Vás neomezuje na používání pouze těch polí ve formulářích, které naleznete po instalaci systému. Díky Uživatelským polím si můžete jednoduše přidávat vlastnosti a číselníky, které potřebujete.

Máte na výběr

Modul Uživatelem definovaná pole poskytuje na výběr širokou škálu typů hodnot – text, číslo, datum, zaškrtávací pole, hyperlink, výběrové pole, podmínkové zobrazení… Navíc, si sami určíte, které položky jsou povinné.

Předvyplněné seznamy hodnot (číselníky), si můžete sami vytvářet anebo mohou být automaticky plněné z existujících záznamů v systému – například z Konfigurační databáze CMDB, nebo z modulu Uživatelé. CDESK také nabízí možnost nastavení předvolené hodnoty v číselníku.

Zvládneme i složité případy

Jedinečnou předností CDESK je možnost kombinovat různé typy hodnot a nastavovat viditelnost hodnot v závislosti od jiných (podmíněné zobrazení). Je to jednoduché a neuvěřitelně praktické.

DOKUMENTACE

ZNALOSTNÍ BÁZE

Evidence a sdílení know-how mezi určenými osobami. Genom a paměť Vaší firmy.

Registr poznatků a řešení

V případě incidentu, nebo jakéhokoliv problému už nebude muset uživatel horkotěžko pátrat po řešení. Ve znalostní bázi rychle najde všechny dostupné řešení, nashromážděné znalosti a zkušenosti, návody a manuály. Neztrácejte čas zbytečným hledáním, nezačínejte znova a znova, nevymýšlejte znova kolo.

Informace ze znalostní báze můžete selektivně zpřístupnit i Vašim zákazníkům.

Znalostní báze – seznam
Znalostní báze – seznam
Konkrétní poznatek
Konkrétní poznatek

DOKUMENTACE

API – AUTOMATIZACE S CDESKEM

API v CDESKu umožňuje řešit prakticky vše, co lze udělat přes frontend. Můžete číst jakákoliv data, vytvořit libovolný objekt, změnit stav, posunout datum na některé z položek. Tímto se CDESK řadí mezi vyspělé programy s otevřeným rozhraním na komunikaci s dalšími programy, na hromadné načítání údajů, na doplnění funkcionality podle vašich procesů.

K čemu je to dobré…

Vytváření protokolů, reportů podle vašeho vzhledu a procesů.

Zpracování uložených údajů, přijatých e-mailů v CDESKu podle vašich pravidel. Může se to využít na propojení s jinými helpdesky. Zpracování zpráv z monitorovacích programů a dalších hlášení, podle kterých se vykoná určitá akce v CDESKu – například založení požadavku na nástup zaměstnance.

Import a synchronizace údajů z vašich databází a programů do CDESKu. Prostřednictvím API je realizované i plnění údajů do Power BI modelů.

DOKUMENTACE

NÁKUPNÍ SEZNAM

Méně formální, flexibilní evidence nákupů.

Modul Nákupní seznam je digitální obdobou tradičního nákupního seznamu, bez rizika ztráty nebo vymazání. Cílem je, aby bylo zboží zakoupeno včas a s minimálními náklady. To Vám umožní plnit úlohy v dohodnutých termínech a efektivně.

Nákupní seznam
Nákupní seznam
Zbavte se nespolehlivých dodavatelů

Vaše společnost bude prosperovat jen tehdy, když budete spolupracovat se seriózními dodavateli. S těmi nejlepšími. CDESK Vám k tomuto účelu poskytuje nástroj v podobě systému hodnocení dodavatelů. Budete moci identifikovat problematických obchodních partnerů, znát jejich nedostatky a případně jim vystavit žlutou nebo červenou kartu.

Hodnocení dodavatelů
Hodnocení dodavatelů

DOKUMENTACE

PROPOJENÍ VÍCE CDESKŮ

Tuto funkci pro vás aktuálně připravujeme.

Pokud poskytujete služby svému zákazníkovi, který už používá CDESK, případně nad ním uvažuje, vzájemnou komunikaci zjednoduší propojení mezi těmito systémy. Každá strana pracuje ve svém CDESKu, kde provádí akce, tak jako by byly v prostředí protistrany.

Propojení CDESKŮ
Propojení CDESKŮ

Připravovaná funkcionalita řeší interaktivní výměnu dat v následujících scénářích:

  • Založení požadavku od zákazníka u dodavatele.
  • Diskuse mezi dodavatelem a zákazníkem.
  • Předložení nabídek zákazníkovi a schválení.
  • Testování požadavku zákazníkem.
  • Akceptace / zamítnutí, ukončení požadavku zákazníkem.

Zákazník a dodavatel si konfiguraci může vytvořit oboustranně, tj. jednou může být jedna strana zákazníkem a příště dodavatelem.

Propojení CDESKŮ
Propojení CDESKŮ

DOKUMENTACE

NABÍDKY

Bez kvalitní nabídky můžete ztratit zákazníka dřív, než vyzkouší kvalitu Vašich produktů.

Na začátku byla…

Nabídka. Pokud jde o nového zákazníka, nebo Vašeho věrného „štamgasta“, kvalitní komunikace nabídek je základem dobrého podnikání. Na Vaší straně je potřeba, abyste vždy věděli komu, co a kdy jste nabídli, kdo tuto nabídku řeší a v jakém stádiu se nachází. Zákazník musí dostat srozumitelnou, věcně správou, dobře vypadající nabídku, na kterou může co nejjednodušeji reagovat.

CDESK Vám poskytne kvalitní správu nabídek, který pomůže výše uvedené požadavky proměnit v realitu.

Schvalování nabídek

Systém eviduje Vámi vystavené nabídky a také nabídky, které jste dostali od Vašich dodavatelů.

V prvním případě využijete funkci „akceptace zákazníkem“. Zákazník může vaši nabídku schválit, zamítnout přímo v systému. Nechybí ani prostor na diskusi a připomínky. Rychlost, transparentnost, efektivní komunikace.

Nabídky od Vašich dodavatelů je také možné schvalovat přímo v systému. Pokud se chcete zamezit plýtvání finančních prostředků, můžete přidělit příslušné oprávnění pouze vybraným osobám.

DOKUMENTACE

DOVOLENÉ A ZÁSTUPY

Evidence čerpání volna. Včetně zastupování.

CDESK Vám umožňuje evidovat jakýkoliv typ „volna“, které potřebujete – dovolené, školení, PN, návštěvy u lékaře apod. Samozřejmostí je sledování zůstatků dovolenky.

Přehled dovolených
Přehled dovolených

Díky možnosti víceúrovňového schvalování získáte neomylnou kontrolu nad přidělováním volna.

Potřebujete zastoupit?

Zastupování poskytuje možnost přenášet oprávnění z jednoho operátora na zastupujícího. Rychle, transparentně, bez zbytečné administrativy.

Zastupování
Zastupování

DOKUMENTACE

ÚVODNÍ PŘEHLED

Požadavky na řešení, rychlý přehled oznámení, nově plánované práce… Na úvodním přehledu najdete vše potřebné.

Úvodní přehled poskytuje formou widgetů přehled důležitých informací, na základě kterých je potřeba jednat. Vy sami si nastavujete, které widgety budou na této stránce umístněné a podle vlastního uvážení si zvolíte jejich velikost a rozmístění.

Widgety můžete hromadně přednastavit i pro ostatní uživatele.

DOKUMENTACE

SCOREBOARD

Díky Scoreboardu si udržíte přehled o všem. Na jedné obrazovce zobrazuje číselný přehled o počtu záznamů, požadavků a pracovních příkazů.

Scoreboard vám na jedné obrazovce poskytuje číselný pohled, který potřebujete. Může jít o množství otevřené, ukončené práce, přiřazené úlohy na týmy, nebo reklamované požadavky. Pohled si vytváříte samostatně volbou kritérií v plném rozsahu.

DOKUMENTACE

DMS

Jednoduchá evidence příloh a dokumentů (Document Management System)

Přílohy z e-mailů už vícekrát hledat nemusíte. CDESK je shromažďuje na jednom místě, v modulu DMS (Document Management System). Zároveň je efektivně organizuje – třídí podle zákazníků. A to podle typu objektu například: požadavek, zakázka nebo plnění.

Každý uživatel si může do tohoto archívu přidávat i vlastní přílohy, které nepocházejí ze zpráv.

Document Management System
Document Management System

DOKUMENTACE

CDESK OUTLOOK PLUGIN

Nejen operátoři se setkávají se situací, že ve svém Outlooku dostanou e-mail obsahující důležité informace, ze kterých je potřeba založit požadavek, úlohu ale vložit k požadavku diskuzní příspěvek. S konektorem CDESK Outlook Plugin to zvládnete do několika kliknutí.

 CDESK a Microsoft Outlook 

CDESK Outlook Plugin umožňuje vytvářet požadavky, úlohy a diskuzní příspěvky přímo z mailu v Microsoft Outlook Plugin. Tento komponent není omezen jen na jeden uživatelský CDESK účet, ale můžete se připojit do více CDESK účtů.

PŘEHLED ZADANÝCH ZÁZNAMŮ

Přes Outlook Plugin nejen záznamy vytváříte, ale můžete vidět i jejich přehled. Díky tomu budete mít přehled o tom, co se už řeší a co jste ještě nezadali. Požadavek tak nebude založen vícekrát.

DOKUMENTACE