CRM modul

Spravujte vaše obchodní aktivity

Pozorujte a spravujte všechny aspekty vztahů mezi vaší firmou a vašimi zákazníky. Zachyťte všechny Leady a Opportunity (příležitosti), proměňte je na skutečný byznys a mějte přehled o všech řešených aktivitách, abyste mohli stanovit reálné cíle pro vaše obchodníky / prodejce. Poskytněte vašim zákazníkům skvělou zkušenost při práci s vámi. 

Opportunita
Obrázek: Opportunita

CRM modul 

  • Evidence Leadů, Opportunit a Obchodních případů
  • Management a evidence zákazníků a smluv
  • Monitoring objednávek a obratů
  • Podrobné atributy, kategorizace záznamů
  • Hromadné maily, kampaně, profilování zákazníků
  • Systém přístupových práv - nastavte viditelnost některých dat podle uživatelů

     

 

 

CRM systém lze definovat mnoha způsoby. Každá společnost potřebuje různé funkce pro její vlastní potřeby. Společným znakem těchto systémů je management obchodních vztahů, odhalování nových možností a spravování aktivit. Mnohé z těchto funkcí jsou již zahrnuty v ostatních modulech, například Helpdesk a Plánování (které se samo o sobě skládá z různých částí CRM). Využitím modulu CRM však získáte přehled nad obchodními příležitostmi, vztahy se zákazníky a prodejními aktivitami vašich zaměstnanců. 

 

Přehled funkcí CRM

Chopte se všech potenciálních možností a proměňte je na příležitosti a obchodní případy
Srovnání odhadovaného a skutečného zisku
Pozorování, monitoring práce, efektivita, úspěchy pracovníků a týmů prodejců
Různé statistiky a reporty, např. nejčastější druh zákazníků
Cílená reklama pro kategorizované zákazníky - e-mailové kampaně, sofistikované sledování a vyhodnocování nástrojů kampaně