Komunikátor a chat

Komunikujte rychle, řešte věci okamžitě

Ušetřete váš cenný čas komunikací v CDESKu přes modul Komunikátor. Nyní máte možnost komunikovat s ostatními operátory a zákazníky s účtem okamžitě, bez dlouhého čekání na odpověď. Vždy vidíte, kteří uživatelé jsou právě online, zda už si přečetli vaši zprávu, nebo jestli právě teď píšou jejich odpověď. Celá historii rozhovorů je zaznamenána a je možné v ní vyhledávat v archivu - nikdy neztratíte přehled, co jste kdy s druhou stranou rozebírali.

 

Komunikátor - chat mezi operátory nebo zákazníky s účtem

  • Rychlá odpověď na zprávy přes chat okno
  • Historie komunikace přístupná nadřízeným

 

Chatujte a posílejte soubory uživatelům a skupinám, vytvářejte konference, v současné době pracujeme na podpoře přenosu zvuku a videa.
Ať už používáte komunikátor přímo z CDESKu nebo přes aplikaci klienta nainstalovaného na počítači, jste pořád připojeni k Helpdesku. Poskytněte podporu ostatním uživatelům nebo od nich získejte informace rychle a jednoduše. 

 

Přehled funkcí Komunikátoru

Buďte vždy k zastižení, řešte problémy rychle a bez zbytečného čekání na odpověď
Okamžité zprávy mezi operátory a zákazníky
Seznam kontaktů s uvedením statusu, zda jsou daní operátoři a zákazníci online
Ukládání historie komunikace pro další potřeby
Odesílání zpráv s otázkami pro více uživatelů, skupiny s volitelným čekáním na odpověď
Pořádání konferencí s uživateli ve skupinách