Zpracování zpráv

Zachyťte veškerou vaši firemní komunikaci

Vytvořte a spravujte různé veřejné e-mailové adresy, které vás spojují s vašimi zákazníky, dodavateli a partnery. Každý e-mail bude přiřazen buď k objektu podpory (např. požadavku), nebo obchodnímu objektu (např. Lead, Opportunita). Zpracování zpráv v CDESKu může být automatické, nebo spravováno manuálně odpovědným operátorem. Dodržování stanovených pravidel a kritérií zpracování kontroluje komplexní třídící systém e-mailů a lze jej přesně nastavit tak, aby zachytil požadovaný typ komunikace. Odteď bude každá vaše zpráva zaznamenána a udržíte si tak kvalitu poskytovaných služeb, přestanete ztrácet potenciální obchodní příležitosti. 

 

Zpracování zpráv

  • Odpovědi lidí na notifikační e-maily z CDESK zpracovány podle vlastních třídících pravidel
  • Automatické vytváření nových úkolů a diskusních příspěvků pro konkrétní řešitele
  • Komunikace z různých veřejných e-mailových adres se zpracovává do Helpdesku
  • Detailní pravidla třídění při zpracovávání - automatické vytváření požadavků nebo uložení dané zprávy do zvláštní složky přístupné pro odpovědného operátora
  • Diskuse se zákazníky zpracována a automaticky připojena k souvisejícímu požadavku
  • E-maily jsou uloženy v (Outlook) schránce operátora
  • Operátor může zadávat požadavky od zákazníků přeposláním jejich zadání na speciální CDESK e-mail

 

S modulem Zpracování zpráv zachytíte všechny komunikační kanály vašich veřejných adres. Zvyšte kvalitu vašich služeb, odhalte potenciální zákazníky a už nepropásněte žádnou obchodní příležitost - maximalizujte své zisky tím, že pokryjete všechny oblasti. Veďte si přehledné záznamy historie vaší komunikace. 

 

Přehled funkcí Zpracování zpráv

Přesuňte a zaznamenávejte veškerou svou e-mailovou komunikaci do CDESKu
Nastavte přeposílání veřejných adres do CDESK - všechny zprávy přijaté na těchto adresách víte zařadit a odfiltrovat několika způsoby
Provádějte jednorázové kroky, nebo nastavte trvalá pravidla pro příchozí zprávy - vytvářejte nové požadavky, přiřaďte je konkrétním operátorům. Vytvářejte příspěvky na nástěnku nebo přidávejte zprávy do diskuse v požadavcích
Všechny nezpracované zprávy ze sledovaných veřejných adres čekají na manuální zpracování odpovědným operátorem
Nastavte různé operátory odpovědné za konkrétní veřejné adresy