Nové funkce

E.g., 18.12.2018
E.g., 18.12.2018

CDESK / Customer Monitor®
– nový sprievodca pre úvodné nastavenie nového administrátora

CDESK - komunikátor
– možnosť opustiť skupinový chat

CM IT monitoring 
– dedenie oprávnení pri zmene riešiteľa požiadavky

Požiadavky
– nový dizajn formuláru pre zadávanie požiadaviek cez web
– možnosť zobraziť poznámku k zákazníkovi priamo z formulára požiadavky
– nový report so štatistikou hodnotenia riešiteľov požiadaviek

Úvodný prehľad
- widget nástenka - možnosť tlačiť príspevky, alebo uložiť ich do PDF
- widget nástenka – nové farebné značky pre kategorizáciu príspevkov do priečinkov
– nový widget - štatistika plnení
– nové widgety pre modul CRM - prehľad otvorených leadov a opportunít, úspešnosť konverzie

Zákazníci
– rozšírené možnosti kategorizácie - možnosť priradiť región, zameranie, záujem o značky

Dovolenky
– doplnená evidencia náhradného voľna, vrátane histórie čerpania
– možnosť priradiť schvaľovací proces konkrétnemu operátorovi, alebo skupine
– hromadné schvaľovanie dovoleniek
– nová notifikácia zastupujúcim operátorom, tí majú možnosť zástup odmietnuť

CRM modul
– možnosť obnoviť už diskvalifikovaný lead
– možnosť pridať ponuku k Opportunite aj vo forme prílohy
– zjednodušené pridávanie zákazníkov a kontaktov pri konverzii Leadu na Opportunitu

 

Poznámka k zákazníkovi
- Umožňuje operátorům přístup k důležitým informacím o zákazníkovi přímo v požadavku

CRM modul
- Diskvalifikováno Lead je možné obnovit a vrátit mezi aktivní
- Rozšířili jsme možnosti kategorizace zákazníků, Leadů a Opportunit i dle regionu, značky o kterou mě zakaznik zájem a take o zaměření zakaznika
- Do úvodního přehledu jsme přidali widgety, které usnadňují práci s CRM, jako například widget otevřených Leadů a Opportunit, widget úspěšnosti konverze Lead na Opportunity
-zjednodušili jsme přidávání zákazníků a kontaktů při konverzi Lead na Opportunity

Prázdninové modul
- Schvalovací proces je možné přiřadit na konkrétního operátora nebo skupinu
- Hromadné schvalování dovolených
- Evidenci náhradního volna s historií
- Doplnili jsme Notifikace operátorům, ktery byly zvolený jako zastupující. Prostřednictvím oznamovacího mailu muze dany operaotr zastupování odmÂtnout

Nástěnka
- Možnost tisknout příspěvky, které se nacházejí na nástěnce
- Kategorizace příspěvků na nástěnce - možnost kategorizovat příspěvky na nástěnce pomocí barevných značek

Statistika plnění - doplnili jsme statistiku plnění do úvodního přehledu ve formě přehledného widgetu

Do celého systému jsme implementovali formulář pro rychlé přidání zákazníka a kontaktu

Zpřehlednení globálních nastavení - globální nastavení dostupné pod kontem správce jsme rozdělili na logické celky podle modulů a přidali rozšířené možnosti

Předávací, Příjímací, Reklamační protokoly v požadavcích – umožňují vytvořit různe druhy protokolů, které sa následne dají vygenerovat z libovolné požadavky.

Nový spůsob přidávání plnení – alternativní způsob přidávání plnění přímo přes kalendář, poskytuje také rychlý přehled plnění v aktuálním měsíci

Úlohy – přidaný modul na jednoduchší kategorizování úloh, ktoré je možné navázat na požadavky, zákazky, projekty nebo na vkladání nezávislých poznámek do CDESKu

Alokování termínů z kalendáře – možnost alokovat libovolné termíny pre úlohy přímo z kalendáře

Alokování termínů v požadavkách – možnost alokovat libovolné termíny pre úlohy přímo z požadavek

Možnost nastavení notifikací – nové možnosti nastavení notifikací z požadavků

Nové SLA a kombinace – nové možnosti a kombinace nastavení SLA -  prioritu požadavky lze kombinovat s typem požadavky, zákazníkem a dalšími možnostmi.

Evidencie histórie změn na zákazníkovi – zobrazenie histórie zmien na zákazníkovi a ich autora, prehľad prislúchajúcich požiadaviek a pravidelných úloh

Nástěnka – umožňuje pridávat správy ostatným operátorům do nástěnky přímo v ich úvodním přehledu

Zprávy na zpracování – přidaná možnosť posílat si soukromné zprávy na zpracování do CDESK viditelné jen pro určeného operátora

Email parser – nové možnosti spracování správ, vytváření pravidel pro automatické spracování přijatých e-mailů

Template na přidání plnení – zjednodušené přidávání plnění pomocí vlastních definovatelných šablon

Template na popis požadavky - zjednodušené přidávání požadavků pomocí vlastních definovatelných šablon

Možnost zasílání kópií vybraných druhů notifikací nadřizenému – nadřízený může být notifikován o diskusních příspěvcích a interních poznámkách k požadavkům

Přidané volitelné pole v požadavkách – slúži na zatřízení požadavků do určitých skupin, nad kterými sa potom daji ďelat samostatné štatistické analýzy

Volitelné stĺpce v sezname požadavek – možnost spravovat zobrazení požadavků a skrýt nepotřebné informace

Přidání filtrování požadavků dle „řešitele v minulosti“ – další možnost pro filtrování seznamu požiadavek

Synchronizace kalendárů cez google+ účet – Synchronizovaním udalostí v MS Exchange (MS Outlook), GMAIL (free) a kalendári Google apps s CDESK Plánovacím kalendárem dosáhnete ten nejlepší přehled o vašich nadchádzejících udalostech.

Volitelný úvodný přehled - odteď můžete měnit nastavení rozložení a obsahu úvodného přehledu tak aby ste tam měli všechny pro vás potřebné informace

Nastavení řešitele pro danou oblast služby - pro jednotlivé oblasti služby můžete nastavovat konkrétních řešitelů

Vlastní filtry na dalších místech - odteď můžete vytvářet a ukladat vlastní filtry i v zoznamu plnení, správách k spracování a iných místech.

Přidání nového zákazníka už jen pomocí rýchlého formuláře - v nové verzi byl odstránen zdlouhavý a nepotřebný průvodce vytvořením nového zákazníka. Přidali sme také možnost vytvořit nového zákazníka na dvě nové místa

Volitelný popis požiadavků - když popis požiadavků nevyužívate, můžete ho odteď nastavit aako volitelný