Změny a zlepšení

E.g., 18.12.2018
E.g., 18.12.2018

Požiadavky 
– možnosť odobrať zadávateľa požiadavky zo zoznamu príjemcov, čím nebude notifikovaný o nových príspevkoch v diskusii
– zákazníkom pridaný diskusný príspevok už neodosiela notifikáciu na zákaznícke kontá

Plnenia
– operátor nemá možnosť pridávať ďalšie plnenia k ukončenej požiadavke
– polia vo formulári, ktoré nie sú viditeľné zákazníkom a slúžia iba pre internú evidenciu, sú odlíšené žltou farbou

CDESK 
– optimalizácia a redukcia počtu pre používateľa nepotrebných notifikácií 

 

Redesign webformuláru pro zadávání požadavků

Zadavatel požadavky již nemusí být oznámený o přidání diskuse do požadavky, protože jsme umožnili odstranit ho ze seznamu oznámených osob

Oznámení z diskusních příspěvků se již odeslány na zákaznické účty pokud diskusní příspěvek zadal zákazník

Blokování plnění - v případě, že požadavek je ve stavu ukončena

Formulář plnění - ve formuláři jsme barevně odlišili pole, které zákazník při prohlížení plnění neuvidí

Optimalizovali jsme oznámení příchozího na CDESK aplikace

Přeuspořádání polí požadavky - volitelné části byli přesunuté do záložky "Rozšířené údaje"

Spřístupnení CMDB pre zákaznícka konta (je na čtení) – přístup pro zákaznícke konta do CMDB je možné nastavit v Admin zóna -> Uživatelé -> Zákaznícka konta -> Konkrétní zákazník -> Nastavení hlavních přístupů -> Přístup do databázy objektů

Možnost výběru zařízení v požadavce pre zákaznícka konta - zákazník může v požadavce přímo z CMDB vybrat zařízení, ke kterému sa požadavek vztahuje

Zrušený termín "Nejbližší aktivity" (nahrazen "Úkoly") – ke spravování nejbližších aktivít můžete odteď používat "Úkohy"

Notifikace o uložení změn – po uložení jakékoliv změny v CDESK sa zobrazí notifikační pás v horné části obrazovky o úspešném uložení změn

V požadavce checkbox „Blokovat posílání emailů“ – přidaná možnost blokovat posílání emailů o vykonané změne v požiadavkách

Oprava a přidání funkcionality pro hromadnou editaci zákazní, operátorů – hromadná editace více zákazníků a operátorů teď podporuje změnu více nastavení

Přidané oprávnění na moduly – nastavení oprávnění jednotlivých operátorů ke konkrétním modulům

Zjednodušení obrazovky pro zadávaní požadavků přes easyclick – jednodušší a přehlednejší formulář pro zadávaní EasyClick požadavek

Přečíslování priorit v zmysle ITILzměnili jsme pořadí číslování priorit tak aby bylo v souladu se štandardy ITIL. Priorita 6 sa stala nejnižší a priorita 1 nejvyšší.

Přidání stránkování do zpráv na zpracování – zobrazení jen určitého počtu zpráv na zpracování na jedné straně, při překročení se vytvářejí nové strany

Přidání notifikací diskusního příspěvku zadávateli – nové možnosti notifikačních nastavení při přidávání diskusních příspěvků v požadavkách