Seyfor, a.s. nabízí řešení ERP pro řízení a automatizaci obchodních procesů v různých odvětvích a pro různé velké společnosti. (číst více)
„Malá firma Cígler Software byla založena v Brně v roce 1990. Šlo o začátek cesty, která nás od té doby dovedla až na pozici jedné z největších softwarových firem ve střední Evropě. Pod naši vlajku již přešlo více jako 15 firem a nadále se rozrůstáme, napříč evropskými zeměmi“
Cílem pro společnost Seyfor a.s., která komunikuje s obrovským množstvím zákazníků, je mít přehlednou komunikaci se zákazníkem a implementovat standardní servicedesk s komunikací nabídky a fakturačními podklady z provedené práce.
„Líbilo se mi, že na začátku jsme vše dělali metodicky spolu s p. Jombíkem. Měla jsem představu a on ji byl ochoten naplnit.“
– Ing. Zuzana Zajičková
CDESK team nabídl vstřícnost při implementaci funkčních požadavků pro zastřešení celého procesu od úvodní komunikace se zákazníkem až po vystavení podkladů pro účtování:
Proces začíná prostřednictvím modulu Zakázky, které reprezentují smlouvu se zákazníkem, projekt ( seskupují požadavky zákazníka). Definované sazby (paušály, hodinové sazby… ) v kombinaci s vykázanou prací z plnění, slouží dále jako podklad pro účtování.
Následně modul Požadavky vyřeší zachytávání podnětů od zákazníků, následnou komunikaci formou diskuse, nabídek. Seskupují také všechny plnění s vykonanou a fakturovanou prací.
Modul Nabídky eviduje odhadovaný čas na realizaci zákaznického požadavku, i čas akceptovaný zákazníkem. Nabízený rozsah prací po ověření pověřenou osobou může zákazník akceptovat přímo v CDESK.
Modul Plnění zastřešuje záznamy o provedené práci (kdo, co, za jaký čas), které slouží jako podklad pro docházkový systém (interní plnění) a jako podklad pro účtování (fakturační plnění).
Modul Ceník slouží jak šablona pro účetní položky vkládané do zakázek.
Potřebám společnosti Seyfor byl speciálně přizpůsobený modul Reporting, který zastřešuje 4 hlavní kategorie reportů:
Jak poslední krok procesu slouží modul Účtování k vystavení účetních podkladů pro fakturaci.
Díky CDESKu se podařilo společnosti Seyfor digitalizovat 50 % procesů, nastavit interní procesy a zajistit transparentní komunikaci se zákazníky v jedné aplikaci. Tohle všechno je důkazem toho, že CDESK je opravdu komplexní nástroj, který se dá jedinečně připravit a dodat opravdu do každé společnosti.
V případě, že vás tato případová studie zaujala nás neváhejte kontaktovat.